+ 3
Inlägg: 1555318
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
gurra_:
Är nog den här ledningen som ska kunna rädda klubben om nån. Bara synd att dom inte kom in för tre år sedan så har vi aldrig varit där vi är
Är nog den här ledningen som ska kunna rädda klubben om nån. Bara synd att dom inte kom in för tre år sedan så har vi aldrig varit där vi är
Jan Hlavac gör 2 poäng ikväll. Men helt rätt Timrå, spara pengarna istället tills nästa år. Sen att ni tappar tvpengar, publik och en jävla massa sponsorer är en annan sak. Helt rätt att ligga lågt.
Bara att inse, Timrå hör inte hemma i denna liga. Ekonomin och föreningen håller för allsvenskan .slut