mikenomad: Dom är naturligtvis dyra, men jag trodde inte att det var så stor skillnad mellan Tjeckien och Finland i det avseendet. Hur som helst: Det lär nog inte bli ett toppnamn om Nubben koncentrerar sig på Finland nu. Lagen släpper nog inte sina poängbästa centrar i det här läget av säsongen. Så om det blir nåt, så lär vi väl få en andrecenter från finska ligan. Och det känns ju så där.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
mikenomad: Dom är naturligtvis dyra, men jag trodde inte att det var så stor skillnad mellan Tjeckien och Finland i det avseendet.
Hur som helst: Det lär nog inte bli ett toppnamn om Nubben koncentrerar sig på Finland nu. Lagen släpper nog inte sina poängbästa centrar i det här läget av säsongen. Så om det blir nåt, så lär vi väl få en andrecenter från finska ligan.
Och det känns ju så där.