KORITFW: ang kommentatorn... Han är van att se lhc agera helt annirlunda mot för vad som visas upp. Det medans timrå spelar som ett lag gör att jag tycker om killen. Det är juh så som han säger... Killarna spelade särskillt i första perioden över den nivå dom hållt tidigare o då förtjänar man beröm... Jag tänker lixom att även om man inte har stjärnor som levererar likt skellefteå så kan man ändå vara värd ros...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer