Inlägg: 1556802
Svarskommentarer
Sv: Spelarjakten
söder över: Ja, man är ju nervös så in i helvete. Då kan man ju tänka sig hur Nubben känner sig. Hjältestämpel, fiaskostämpel eller mittemellan....
Sv: Spelarjakten
söder över: Den här sillyn kommer att gå till historien. En silly som det kommer att snackas om i generationer.
"Jag var med 2013...kommer du ihåg? Inte? Jag ska berätta..."
"Jag var med 2013...kommer du ihåg? Inte? Jag ska berätta..."
+ 2
Det kan gå...
in Nubben we trust
-alltid
SJUKT SPÄNNANDE SILLY!!!