bobrov: Jag tror att han är senildement och har sajnat för båda klubbarna.
Inlägg: 1556856
Svarskommentarer
Sv: Spelarjakten
mikenomad: Som sagt Stümpel är vår nya Dimman. Den senare har gått upp i rök ordentligt nu.
Redigerad kommentar