+ 1
Inlägg: 1557018
Svarskommentarer
Sv: Spelarjakten
Nubben ska inte ha någon skit. Vi har fått in en väldigt bra spelare. Boven i dramat är NHL lockouten egentligen och som det verkar en gäng pajkastande slovaker.
+ 4
Sv: Spelarjakten
nectis: Rätt att tänka positivt! Det finner man mycket på.
Nu tar vi Skellefteå som vi brukar ha lätt för och med nytt självförtroende efter storsegern igår och med Murley, Lundström mfl i laget kan det gå vägen!
I en kvalserie har vi ändå en stor chans om vi fortsätter att ha ett äckligt diciplinerat försvarsspel och en Lundström som storspelar som ifjol. Målen kommer trilla in lite lättare mot de allsvenska lagen.
Sen kommer publiken tillbaka lagom till Kvalserien också. Både på borta och hemmamatcher. Det stärker nog laget en hel del.
NU KÖR VI PÅ BARA!!