1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1557667

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02
Mappe: Vi kan vara eniga om glädjen över viktorian i eftermiddag. Jag tycker att du ringar in det ganska bra.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02
73Sjöbba: Det är väl det fina i kråksången, att man kan och får tycka olika. Och även uttrycka när man har invändningar mot vad som skrivs. Kastar man sig ut här på forumet och svingar som Modano får man inte ha ömma tår, då får man räkna med mothugg. Man bör även kunna hantera detta någorlunda vuxet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.