bobrov: Sen vore det intressant att se Murley i en centerroll mellan Smolenak och Nordgren. Tyvärr har han nog inte fysen för att orka ta det defensiva jobbet. Men nog skulle det vara lockande med en sådan första kedja...
Alternativt kanske Nordgren skulle kunna fungera som center mellan Smolanek och Murley???
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
bobrov: Sen vore det intressant att se Murley i en centerroll mellan Smolenak och Nordgren. Tyvärr har han nog inte fysen för att orka ta det defensiva jobbet. Men nog skulle det vara lockande med en sådan första kedja...
Alternativt kanske Nordgren skulle kunna fungera som center mellan Smolanek och Murley???