Inlägg: 1560209
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Tja, jag har ju luftat följande tidigare:
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Thornet: Man skulle också kunna tänka sig följande:
"Statens kaka till de som behöver-barn, gamla, sjuka.....och hockeyspelare i Leksands IF"
mikenomad Svara | Gilla +11 2013-02-05 14:08
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Thornet: Banderolläge inför matchen mot Leksand i KS?
"Timrå IK vs Leksands IF-Hockeyproffs vs bidragsfuskare"
Extra kul med tanke på allt gnäll på hur vi skött vår ekonomi. Som ju är ett exemplariskt agerande jmft med Leksand...
mikenomad Svara | Gilla +19 2013-02-05 12:05
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Thornet: Man skulle också kunna tänka sig följande:
"Statens kaka till de som behöver-barn, gamla, sjuka.....och hockeyspelare i Leksands IF"
mikenomad Svara | Gilla +11 2013-02-05 14:08
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Thornet: Banderolläge inför matchen mot Leksand i KS?
"Timrå IK vs Leksands IF-Hockeyproffs vs bidragsfuskare"
Extra kul med tanke på allt gnäll på hur vi skött vår ekonomi. Som ju är ett exemplariskt agerande jmft med Leksand...
mikenomad Svara | Gilla +19 2013-02-05 12:05
+ 2
mikenomad: Jag skulle gärna se ett nytt rekord i svordommar mätt i meter under en ks match mot Leksand...
kunde man bara hitta något jävligt syrligt men ändå moget att sätta på pränt så skulle jag jubla!