Kattgubben: Yes that´s the shit.... ;-)
Inlägg: 1560232
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:Jag får väl samtidigt ta tillfället i akt att tacka Linkan för att indirekt ha undervisat mig i avvaktandets ädla konst .. ;)