1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560288

Sv: Apropå nånting...

Thornet: Om du i obestånd menar att man nångång när det nu än har inträffat skall rendera i att man tappar sin elitliscens. Då skulle man kunna dra det till att föreningar som inte betalar det man ska på rätt dag kunna degradera. T.ex lag som inte betalar ut sina pensioninbetalningar på rätt dag är att betrakta som i obestånd.


Den tolkningen gör inte jag. Jag tolkar det som att föreningar som inte har en finansiell plan som är trovärdig, är på obestånd. När LIF lämnar in sina papper kommer de vara en stabil förening, tack vare den process de just genomför.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer