1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614918 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560516

Sv: Apropå nånting...
När det står 1-2  och 18.00 på klockan , tekning offensiv Zon är de väl nästan tjänstefel att inte ta timeout / plocka målvakten . Stor ide att göra det  när det står 1-3  ,  och 19.11  ??