1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614908 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561657

Sv: Apropå nånting...
Att gnälla på klacken i dessa dagar är som att försöka få en viagragubbe utan viagra att vara porrstjärna!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Man har väl rätt till en åsikt? Ska man stå i klacken ska man väl anstränga sig? Vad är poängen annars? Då kan man ju lika gärna förflytta sig till sittplats.