1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561678

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hur känns det att möta ett skattefinansierat lag i en ev ks?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bonäs norra: Att sällan har respekten för ett motståndarlag varit lägre. Jösses vad jag skulle skämmas som Leksing i dessa dagar. När övriga klubbar i Sverige slitet arslet av sig för att överleva myglas det skamlöst på högsta nivå för att rädda Svensk hockeys egna särskola. Något vi självklart ska uppmärksamma i mötena med dem.

Sv: Apropå nånting...
Bonäs norra: Men i ärlighetens namn så är det ett krav att vi måste håna skiten ur den där pissföreningen i KS. Det finns många uppslag. Leksands IF är ju som bekant folket lag, numera i fler hänseenden än i deras fullständigt världsfrånvända självbild.

Sv: Apropå nånting...
Bonäs norra: Att det är häftigt att betala skatt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer