söder över: Det var ju knappast Hedmans fel. Snarare symptomatiskt för oss. Att det dessutom är Kolan som får målet ligger i linje med gudarnas vrede över Timrå den här säsongen.
hubbenorlen: hedman har varit inblandad i alldeles för många mål i arslet på slutet... om man varit orsak till 5 mål i rumpan på 3 matcher så snackar vi verkligen flopp form a'la brynäs...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer