1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1562346

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
söder över: Det var ju knappast Hedmans fel. Snarare symptomatiskt för oss. Att det dessutom är Kolan som får målet ligger i linje med gudarnas vrede över Timrå den här säsongen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
hubbenorlen: hedman har varit inblandad i alldeles för många mål i arslet på slutet... om man varit orsak till 5 mål i rumpan på 3 matcher så snackar vi verkligen flopp form a'la brynäs...

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
hubbenorlen: Klart som fan det är Hedmans fel, karljäveln  försöker ju flytta på sig, står han kvar och tar skottet i magen hade den inte gått in!

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
hubbenorlen: Kolan kommer att sluta sina dagar på samma sätt som kung Adolf Fredrik.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer