+ 2
Inlägg: 1562425
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
hubbenorlen: Jag klandrar inte Hedman för målet, det är bara vårt vanliga oflyt. Tycker vi spelade riktigt bra idag med tanke på motståndet. Vi möter ett av seriens bästa och formstarkaste lag och jag tycker vi står upp väldigt bra.
Dock så börjar det bli dags att fundera ordentligt över Jonte. Han gör tamefan ingenting vettigt på isen överhuvudtaget. Hur man kan drälla så pass mycket med pucken och så lam han är i manmanspelet och närkamperna över hela banan är fruktansvärt. Hoppet om "ingemansland" är ännu inte dött, men då gäller det att vi börjar plocka pinnar igen.
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
hubbenorlen: Monty mycket irriterad över domarna vid 1-2 målet. Enligt honom körde dom på Bello (normalt HV beteende förvisso) och sen rörde visst Hallin pucken där de skulle blåst.....men icke då....
Ska han styra bort skottet med sina kläder?