+ 1
Inlägg: 1564110
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
Är det folk på Arenan?
Blir det över 4500 ikväll?
Fan, våga ta chansen och vinn i afton.
Blir det över 4500 ikväll?
Fan, våga ta chansen och vinn i afton.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
Bad_Brett: att se det skrytbygget i en kvalserie vore underhållning på hög nivå :)
SuperMupster:
Ikväll kommer även jag hålla tummarna för att Timrå vinner. Det hade varit fantastiskt roligt ifall ni lyckades peta ner Växjö.