yngwie: Jag tror inte jag hörde nån nidramsa på temat från er klack heller. Nu såg jag matchen på TV, men er klack körde förutom vid nåt tillfälle enbart hejaramsor ikväll. Respekt! Annars var det ju ett tacksamt läge eftersom Växjös match var slut när vi fortfarande spelade såväl overtime som slog straffar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Annars var det ju ett tacksamt läge eftersom Växjös match var slut när vi fortfarande spelade såväl overtime som slog straffar.