Vore kul om ni kunde göra oss sällskap till Es. Det blir sannerligen en spännande kvalserie. Jag börjar gärna mot er borta så vi får den tuffaste matchen först ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dream Team:
Vore kul om ni kunde göra oss sällskap till Es. Det blir sannerligen en spännande kvalserie. Jag börjar gärna mot er borta så vi får den tuffaste matchen först ;)