Laken: Fast alla RIKTIGA supportrar, hardcore-supportrarna alltså, dyker upp nu på tisdag och bevittnar vad som kan vara sista ES-matchen för TIK på obestämd tid.
mikenomad: Asch då, då faller jag på att vi är i Hassela över sportlovet och vi spelar en betydelselös match i morgon. Hade matchen gällt nåt hade jag självklart varit på plats. Jag får köra Hardcore-stilen i KS istället. Fast revansch i efterhand kanske inte räknas.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...