1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567622

Sv: Kvalserien 2013
hubbenorlen: BIK Karlskoga håller undan och vinner, 4-3. Det är inte så mycket att det står DIF på tröjorna, om det nu skulle bli dom vi möter. Det är publiken och inte minst Hovet jag är livrädd för. Ikväll fanns 6136 pers. och stöttade hemmalaget. Det hjälpte inte, nä kanske inte, men det stödet är ändå nåt jag har den största respekt för och tänk att åka ut på den isen inför den publiken i en ev. sista och direkt avgörande match i kvalserien. Det vill då inte jag uppleva.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2013
då var vi halvvägs .....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer