1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614893 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567660

Sv: Kvalserien 2013
Carl Lejonkräk: Jag skålar i juice!
Ska hämta några i natt-i-backen.
Men sedan ska jag kröka mig genom kvalet. Klarar vi det blir det några vita veckor annars fortsättar jag sponka fram till hösten tror jag....

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2013
Timrå Icon: lycka till i kvalet då säger jag. Vet du om det visas kvalserien på annan kanal än Viasat hockey??

Sv: Kvalserien 2013
Timrå Icon: Ni har bar träsprit där uppe och då blir man blind om man dricker det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer