1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1568675

Sv: Silly Season 13/14
Laken: Det blev två säsonger till. Minst.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14

Pelle Hallin - vilken hjälte!!


Sv: Silly Season 13/14

Hälge: Man märker verkligen hur klubben har skärpt upp sitt tänk kring vilka signaler man vill sända ut. Det här är ju ett klockrent besked såhär dagen innan en KS-premiär. Mycket bra. Det har säkert varit klart sedan ett tag. 

Jag hoppas att man så fort klubben börjar komma på fötter anställer personal som har ännu bredare kunskaper inom sådant som PR. Det skulle nog kunna göra mycket i en förening som Timrå IK där sådant varit eftersatt i alla tiders evighet. 

För övrigt så förtjänar Hallin mer respekt än vad man någonsin kommer kunna ge honom. 


Sv: Silly Season 13/14
Hälge: Hallin är ute efter att bli staty....
P.Hallin förtjänar ett porträtt med ram. R.Wallin, han passar bäst som sargreklam.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.