Ambroo: Hej glashus. Och heja Jonte. Nu alltså, i grundserien kunde han gott fått vila. Antar att du ville säga nåt i stil med " vad var det jag/vi sa" men det funkade visst inte riktigt..
Sjukt roligt med hockey nu i alla fall. Den ena spännande matchen efter den andra kväll efter kväll. Till och med slutspelet känns hett. Det bästa laget är redan klart för semifinal och i kväll frågar man sig om MoDo kan hålla liv i sin kvartsfinalserie ännu en gång. Och i morgon går det vidare med våra egna öden i kvalserien samt ytterligare två heta kvartar. Det relativt nya soffhörnet hemmavid har verkligen blivit en het plats till skillnad från den smällkalla våren utanför fönstret...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.