+ 1
Inlägg: 1571693
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger: Håller med dig! Men siffrorna svider nåt oerhört
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger:
Det handlar bara om konstgjord andning. Klarar vi oss kvar mirakulöst i år så åker vi ur nästa år i stället. Eller året efter det. Timrå IK:s tid i Elitserien är utmätt.
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger: Ja allt studsar ju med Leksand ikväll.
Men en andraplats i ks räknas lika högt som första
Men en andraplats i ks räknas lika högt som första
Är det någon match som det inte är katastrofalt att torska är det väl Leksand borta. Dom är ljusår bättre än det motstånd vi hittills mött i KS. Lägg till Rögle där. Örebro ska vi dock kunna rå på.
Ska det skita sig kan det lika gärna gör det rejält. Allt handlar om hur man studsar tillbaka.
Med det sagt: det här svider, nå jävulskt.