söder över: mer än halva serien kvar och ni har dubbelmöte mot Rögle nu så ge inte upp. Håller verkligen Örebro hela vägen? Leksand har fått stora frossan förr :-)
Carl Lejonkräk: jag ger inte upp. Än. Som sagt måna matcher kvar att plocka pinnar på. De två kommande känns som lite avgörande. Tar man inte pinnarna där så blir det tufft men inte omöjligt ändå kanske.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...