Leksand verkar dock ha lyckats och jag klandrar dem inte. Ändamålet helgar medlen. Medelmåttor lånar, genier stjäl. Och allt det där. Många av dagens regler är helt värdelösa och det mesta handlar om att bryta emot dem. Dessvärre är vi inte så många som har möjlighet att göra det men man försöker emellanåt. Därför säger jag ingenting om vad som försiggår i Leksand...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bergius:
Leksand verkar dock ha lyckats och jag klandrar dem inte. Ändamålet helgar medlen. Medelmåttor lånar, genier stjäl. Och allt det där. Många av dagens regler är helt värdelösa och det mesta handlar om att bryta emot dem. Dessvärre är vi inte så många som har möjlighet att göra det men man försöker emellanåt. Därför säger jag ingenting om vad som försiggår i Leksand...