1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572352

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Erytrocyt: Jösses. Jo visst, det har ju varit ständiga lovsånger till laget härinne. Särskilt jag har ju inte gjort annat än att dela ut ros.
Skönt att du finns och vågar skriva obekväma sanningar!!1

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Bragd-Birger: Jag förstår att det är svårt när man är helt oförberedd och verkligheten kommer som en chock. Själv har jag dock varit förberedd på detta en längre tid så du får gärna ta fortsätta att ta ut dina aggressioner på mig.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
men vad fan? kom precis hem, tänkte att matchen 19,00. slår på sändningen 15 min in i perioden och vad fan? vad har hänt?

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Tänk vad skönt att äntligen få säga upp det där förbannade CMORE-paketet.............

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer