Erytrocyt: Seriöst, vad är ditt problem? Sluta kinka som en femåring och skriv vad fan du nu vill skriva. Jag lovar att linda in ev avvikande åsikt i en massa 'jättefin tanke, och jag är förmodligen dum i huvudet men jag funderar lite i dom här banorna...', und so weiter. Känns det bättre då? Eller är det mest 'vad var det jag sa'-reflexen som kickade in?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns det bättre då? Eller är det mest 'vad var det jag sa'-reflexen som kickade in?