Vart tog ungtupparna vägen, dom som åkte skridskor och kämpade?
Smolenak, kom upp i hastighet överhuvudtaget, måtte man bygga på lite yngre killar och sedan kan jag rekommendera en kurs uppe i Norr hos, SAIK om hur man bygger långsiktigt och hur man får företagen på sin sida.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
timrasuppi08:
Vart tog ungtupparna vägen, dom som åkte skridskor och kämpade?
Smolenak, kom upp i hastighet överhuvudtaget, måtte man bygga på lite yngre killar och sedan kan jag rekommendera en kurs uppe i Norr hos, SAIK om hur man bygger långsiktigt och hur man får företagen på sin sida.