Det är i första hand en reaktion från Örebro som man hoppas på. Men de kanske går på uppåttjack och står distansen ut? Hur som helst lite roligare att lyssna på eftersnacket i kväll. Lite kul även att ha spelat bort Rögle från elitserien...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är i första hand en reaktion från Örebro som man hoppas på. Men de kanske går på uppåttjack och står distansen ut? Hur som helst lite roligare att lyssna på eftersnacket i kväll. Lite kul även att ha spelat bort Rögle från elitserien...