1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573499

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
superfalle:

Det här resultatet vi ser nu började för två år sedan med TJ i spetsen. Bara att gratulera dessa herrar för man körde föreningen i botten och ur ES. Oscoutade vansinnesköp för jävulst dyra pengar som levererade noll!! Det kallas för inkompetens

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28

Taurus: Det började redan för 6-7 år sedan. Värva dyrt som fan, använda kommande års intäkter och chansa på att etablera sig som stormakt. Det hade kunnat gå, men gjorde det inte. Största dråpslaget: när en av hjärnorna i stormktsprojektet bestämde sig för att riva kontraktet och dra till Götet.

Men nu skriver jag inget mer i kväll. Är för förbannad. Måste nog sansa mig ett bra tag.

Nubben-Montén: ett tag-team from hell!


Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Taurus: Det här raset började när Nubben skrev svindyra kontrakt utan att ha täckning för det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer