Bragd-Birger: Hmm...ganska så rätt där. Vi försökte men blev tjock typ. "Förfallet" har fortsatt... Jag tänker inte fortsätta med pajkastning ikväll... Mår skit. Håller på att spy upp skiten, denna jävla match man betalade för. Fy fan Timrå IK, vad jorde ni ikväll?
Timrå IK stå upp, Timrå IK ge er aldrig, Timrå IK visa att vi kommer igen, Timrå IK VI ÄR DOM SOM ALDRIG GER UPP!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Bragd-Birger: Hmm...ganska så rätt där. Vi försökte men blev tjock typ. "Förfallet" har fortsatt... Jag tänker inte fortsätta med pajkastning ikväll... Mår skit. Håller på att spy upp skiten, denna jävla match man betalade för. Fy fan Timrå IK, vad jorde ni ikväll?
Timrå IK stå upp, Timrå IK ge er aldrig, Timrå IK visa att vi kommer igen, Timrå IK VI ÄR DOM SOM ALDRIG GER UPP!
Forza TIK!