hubbenorlen: Förstår att många vill skriva av sig all skit här i kväll och det är helt okej men imorgon får ni komma tillbaka och vara konstruktiva i förslag på spelare, tränare mm. Lill-Kenta? Om han har ork att bygga nytt och kan tänka sig att jobba på bakgården. Peter Andersson i Örebro?
Man tackar för visad respekt hos norrlandsantagonisterna Lejonkräk, BradBett o Savage.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
hubbenorlen: Förstår att många vill skriva av sig all skit här i kväll och det är helt okej men imorgon får ni komma tillbaka och vara konstruktiva i förslag på spelare, tränare mm. Lill-Kenta? Om han har ork att bygga nytt och kan tänka sig att jobba på bakgården. Peter Andersson i Örebro?
Man tackar för visad respekt hos norrlandsantagonisterna Lejonkräk, BradBett o Savage.