Inlägg: 1573617
Svarskommentarer
● inte lyckats få sitt lag att spela den hockey som spelades under elitserie delel av den här säsongen
● inte lyckats få fram en tillstymmelse till spelidé under pp. Med ett bra pp kan ett dåligt lag hänga kvar i ingenmansland.
● valt att spela i min värd fel spelare vid många viktiga skeden under säsongen.
Han är ny och ung och har massor att lära sig men hur mycket fel han än gjort så tror jag utan tvivel att han velat vinna varje match han stått i båset.
Dj Hemp: härligt att du kunde hålla dig samlad och be om lite ödmjukhet... jag är lite mer huligansk/ultras lagd... kan ha råkat be honom att återgå till att smaska på sin mammas muff... fan vet om jag inte fortfarande efter att ha lugnat ner mig är nöjd med det svaret med... han verkar juh inte vara riktigt i sina sinnens fulla bruk så jag borde ha lugnat ner mig...
Någon klev fram mot timrås bås i slutet av tredje och ville ha ett samtal med montén va? Undrar vad han hade på hjärtat...
mikenomad:
Jag sa redan inför kvalserien att jag trodde att både vi och Rögle skulle åka ur medan Leksand och ett lag till skulle gå upp. Hoppades givetvis på motsatsen men blev dessvärre besannad. Rögles öde var jag tämligen säker på för de var rakt igenom urkassa i elitserien medan vi uppvisade en viss kvalitet. Men så fan heller att det gick. Ärligt talat så fanns det inte på kartan att detta andra lag skulle bli Örebro men fy fan vad de gick från klarhet till klarhet. Glöm inte att de var en ramträff ifrån att sno alla poängen från oss i kvalseriepremiären förresten. Med endast 30 sekunder kvar av matchen. Dessa är de enda poäng de har har tappat så här långt... Helt jävla otroligt!