+ 1
Inlägg: 1573626
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Montén kan åka hem till Stockholm nu,vilken coach vi har haft!!Riktigt genom uselt spel hela året..Tittar man på hur han skött det hela med Timrås anfallspel eller powerplay lr boxplay så kan det ju inte sluta med något annat än rakt ur..Tråkigt att inte Tommy Andersson ville eller inte fick kliva ner och ta tag i det hela..
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
mikenomad:
Jag minns faktiskt att du skrev det där när Örebro blev klart för kvalserien. Tänkte mycket på ditt inlägg men inte fan hade jag räknat med att de skulle vara SÅ jävla vassa när det väl kom till kritan. Med facit på hand hade det givetvis varit mer önskvärt med Karlskoga i kvalserien men hur fan ska man kunna veta allting på förhand. Trodde som sagt aldrig detta om ÖHK. Vi slog dem ju i premiären trots allt... Fan!
"3: Örebro. Det lag jag räds mest. Kapaciteten finns och fanns eg där redan förra året. Får de blodad tand kan revanchlustan räcka otäckt långt är jag rädd.
mikenomad Svara | Gilla 2013-03-04 15:26"