Hahl Bundy: Jag har varit med ända in i kaklet, fast här på HS har jag legat lågt. Inte hjälpte guldmedlemsskapet heller, vi får ta nya friska tag och knyta nävarna.
Inlägg: 1573689
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
mike66: Jo du..inte var det det här man hade räknat med direkt... naiv som man är.
Nån gång kommer vi tillbaka men det dröjer ett tag.
Hoppas jag lever då så man får vara med om det...liksom guldet.