1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573858

Sv: Framtiden.

KORITFW: Att ni inte tröttnar, inse att loppet är kört. Era pengar kommer inte att räcka lång väg. Snart knackar fogden på dörren och något lån får ni väl knappast. Kan väl inte finnas någon som vid sina sunda vätskor vill ge ett lån till en så misskött förening som Timrå? Spara krutet och era pengar till något roligare och bättre. Säsongskort och resor till Modos matcher kanske skulle vara något? 

Nej, men allvarligt - erat projekt är lika sunt som att riva sönder sina pengar för att sedan elda upp dem...


Svarskommentarer

Sv: Framtiden.

IamNobody:

Sparka på dom som redan ligger, gör det. Skämmes tamefan!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.