+ 1
Inlägg: 1575496
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jo hejsan. Det är ju så man gör i NHL oxå nuförtiden. Karln är ju inkompetent. Vi ser ju resultatet av hans bländande coaching.
Förresten är det bara jag som tycker han är lik Kim Jong Un?
Förresten är det bara jag som tycker han är lik Kim Jong Un?
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Dummaste jävla bortförklaring jag hört tror jag. Antingen är han helt dum i huvudet eller så tror han att vi supportrar är det. Det är alltså omodernt att matcha, att bänka iskalla spelare under match till förmån för de för dagen heta? Sånt görs alltså inte längre i dagens hockey? Vilket fantastiskt bullshit...
+ 1
När vi frågade Montén om varför han aldrig toppar laget utan bara rullar på sa han att så gjorde man till för ca 10 år sedan.
Har jag missat något eller??
Vad hände för 10 år sedan? Tog Bolibompa över hockeyligan eller??
Redigerad kommentar