1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614895 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1575646

Sv: Kvalserien 2013
DJ Hemp: Samma här. Luktar tyvärr FBK....

Yeees!!!! Lulääää!!!!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2013

Timrå Icon:

Drömfinalen är ett faktum. Samtidigt som man sörjer Timrå IK gläds man över att SAIK och LHF möts i SM-final. Kommer att befinna mig på en jobbturné i Norrbotten och Lappland till veckan. Med stopp i Piteå, Luleå och Jokkmokk. Kanske att man hinner ta en sväng till någon sportbar och snacka lite hockey på vägen. Trots allt blir det bland annat två hotellnätter i Luleå. Ser fram emot det där. Oavsett vilket lag som vinner känns det helt rätt att guldet äntligen hamnar norr om Ö-vik och Gävle den här gången...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer