Greven: Ja fy fasen vad bra! Sånt här engagemang har vi inte haft bland supportrarna sedan förra gången vi var i allsvenskan känns det som. I nöden prövas vännen. Nu är det bara de verkliga hardcore-supportrarna kvar. Resten sitter på Twitter och allt annat skit och gråter ut. Vi har Sveriges bästa forum! Vi är en maktfaktor
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I nöden prövas vännen.
Nu är det bara de verkliga hardcore-supportrarna kvar.
Resten sitter på Twitter och allt annat skit och gråter ut.
Vi har Sveriges bästa forum!
Vi är en maktfaktor