Long time no see! Fullkomligt älskar kreativiteten och idéerna som kommit fram från olika håll. Även jag har mailat Lars Nolander med några idéer, men Greven kom i mitt tycke med ett grymt bra förslag som måste uppmärksammas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Long time no see! Fullkomligt älskar kreativiteten och idéerna som kommit fram från olika håll. Även jag har mailat Lars Nolander med några idéer, men Greven kom i mitt tycke med ett grymt bra förslag som måste uppmärksammas.