+ 1
Inlägg: 1576275
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: IKEA förresten...är på väg dit nu. Eller övriga familjen iaf, själv tänkte jag parkera med en öl i food courten på BC. Fira lill-lördag...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Haha!
Fast det finns en nivå under F & F; Eric & Mackan. När de ringer vet man att the båttom is nådd.
Fast det finns en nivå under F & F; Eric & Mackan. När de ringer vet man att the båttom is nådd.
Redigerad kommentar
mikenomad: Jag vet inte faktiskt. Ena stunden funderar jag på hela Timrå-kittet med lösnaglar och kroppsmålning men sedan vacklar jag över mer på casual friday-stuket med bara IKEA-dresscode som typ mysbrallor och ganingenkängor. Jo men när man blir uppringd av Filip och Fredrik vet man att nyhetsvärdet är totalt borta. Då kan man komma tillbaka hit igen som en vanlig människa hehehe
Oj! Skrev jag inte i en bubbla?
Redigerad kommentar