+ 1
Inlägg: 1576758
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Japp. Två identiska inlägg=dubbelt så mycket chans till många plus.
Edit: Funkade sådär ser jag.
Edit: Funkade sådär ser jag.
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: vad tycker du om sm finalen då ? Skapligt kass match . Fast de behövs ju två för att dansa säger dom ju .
Vi kanske måste marknadsföra oss? Greven är ju vår länk till den breda massan via pressen.
Vi kanske måste ut bland folket...?