1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577357

Sv: Apropå nånting...

DJ Hemp: VAFAEN, sno inte Magda från oss! Nordingrå/Ullånger är hennes bopålar, när hon blev ihop med Hinken"host host förkyld" Forsberg var karriären stort sett över.  O se på Kalla, lovande skidtjej, flyttar till Sundsvall - o VIPS, förkylningar o icke-framgångar!  Nä, måste va nåt fel på luften i Sönnsvall - Gränges ?

Korgbollsnissarna är ju inte direkt uppvuxen på Repslagarvägen...Hörde frexten att det regnade in i går morse, inför matchen  -kanske halkan gjorde att de torska?


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

zigge:

Okej då, det hade jag glömt bort. Vladimir Smirnov är väl knappast uppväxt på Södermalm han heller, men t ex A-K Kammerling borde väl ändå kunna klassas som sundsvallare? Sju världsrekord, eller hur var det?


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer