RunarUp: Fast en avgörande skillnad finns mellan oss och Leksand som gör att jag bär skammen lite lättare; Vi pratar inte satsning och värvar spelare på ett sätt inte ens våra konkurrenter, med betydligt sundare ekonomi, kan göra. Vi pratar långsiktighet, bygga från grunden, låta det ta tid etc. Leksand pratar hybrissatsningar och SM-guld. Samma år som de låtit skattebetalarna betala sina spelares löner. DET är för mig en jävla skillnad! Vi har iaf vett att skämmas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar