1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578137

Sv: Timrå IK:s ekonomi
El Maco: Hur var det med elitlicensen eg? Läste någonstans att vi inte riskerar åka ur as pga den eftersom ett lag endast kan flyttas ner en division på en säsong och vi har ju som bekant redan städat av den biten...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi

mikenomad: Vet inte. Finns ju ingen tydlig praxis men nedflyttningsregeln skulle vara bra.

Malmö fick elitlicens när de gjorde ungefär som vi, Löven och Borås inte (men där var det väl mycket rörigare). Leksand får vi väl se... Lite unikt upplägg.

Skulle man ha riktigt roligt skulle vi rekonstruera och få licens medan LIF inte får den :)


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.