bongo: En diskussion kring vilken sport som är bäst, hockey kontra fotboll, är jag just nu extremt osugen på. Men det är ju bara jag det.
Jag kan redan nu leverera leverera hela diskussionens kontenta: har man ett hockeylag som främsta favoritlag så tycker man att hockey är bäst. Håller man ett fotbollslag närmast hjärtat så tycker man att fotboll är bäst. Eller så har man vett att förstå att båda sporterna har sin tjusning och att det inte behöver finnas något motsatsförhållande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
bongo: En diskussion kring vilken sport som är bäst, hockey kontra fotboll, är jag just nu extremt osugen på. Men det är ju bara jag det.
Jag kan redan nu leverera leverera hela diskussionens kontenta: har man ett hockeylag som främsta favoritlag så tycker man att hockey är bäst. Håller man ett fotbollslag närmast hjärtat så tycker man att fotboll är bäst. Eller så har man vett att förstå att båda sporterna har sin tjusning och att det inte behöver finnas något motsatsförhållande.