Även om årets kvalserie innebar att vi fick två nya lag i högsta serien har jag svårt för den där 55 omgångar långa transportsträckan i elitserien. Det är jag inte ensam om att tycka nu för tiden. Möjligen ensam på detta forum?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
El Maco:
Även om årets kvalserie innebar att vi fick två nya lag i högsta serien har jag svårt för den där 55 omgångar långa transportsträckan i elitserien. Det är jag inte ensam om att tycka nu för tiden. Möjligen ensam på detta forum?