1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578180

Sv: Timrå IK:s ekonomi

mikenomad:

NORRLANDSLAGET är mycket riktigt en lika idiotisk som missvisande benämning. Och det ser inte särskilt lovande ut på planen heller. Men huruvida Giffarna är folkliga eller inte bryr jag mig inte så mycket om. Vi som verkligen är intresserade följer laget i alla väder samt i med- som motgång. Man ser fram emot matcherna på ett helt annat sätt än t ex omgång nio, 17 eller 26 i elitserien. Det står jag för. Dessutom är jag för direktuppflyttning och direktdegradering. Kval kan man uppenbarligen ha ändå.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
DJ Hemp: Det är ju bara att jämföra antalet som går på hockey respektive fotboll så inser man ganska snart att Giffarna aldrig kommer att vara i närheten av TIK när det gäller populäritet i distriktet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer